Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer länk till honom här:http://www.youtube.com/watch?v=x8YULJohNNAVilka har,ska betäcka med Ampére i år,själv har jag beställt 2 doser och väntar in rätt brunst?
Har ett sto e.Bellini-Ciceron
After that the breathtaking brown stallion became the undoubtable winner of the 70 day performance test in Ermelo. Dream notes mark his extraordinary qualities: walk 8, trot 9, canter 9.5, suppleness 9, self carriage & balance 8.5, ridability and work ethics 9, talent for dressage 9. Test riders described the stallion as the best stallion in years.
Jag tycker inte heller att han är helt korrekt höger fram men hur många godkända hingstar är helt korrekta?!?
Gångartsmässigt upplever jag galoppen minst lika bra som traven medans skritten är nog den svagaste gångarten. Rent personligen tycker jag att han är bättre än Ouaterback.
Noa
det är inte utan att jag tycker att ni som har ston med långa ryggar har de bra just nu Både Quaterback å så denna Ampere...
Ja jag vet,det är jättespännande och höra vad du får för stjärna,måste maila film till mig sen.Som du vet har även jag beställt 2 doser.
Väntar på att Quaterback fölis ska födas först, 11 dar kvar=) sen semineras hon med Ampere OM inte QB fölis blir super super då får jag ta mig en funderare. Stoet är e. Bellini-Donauwind-Herzbube