Amerigo DJ

marrissparris

Trådstartare
Nån som vet vilken typ en Amerigo DJ hopp kan passa på? Nån som har en och kan berätta hur de är att rida i? Letar hoppsadel m djup och stöd - kan en sån passa då?

Sv: Amerigo DJ

Läs på ridins hemsida:idea: Tror det är lite överbyggda hästar, med rak rygg.

Jag har provat en sån och den är helt :love: Mycket stöd vet jag inte, ett par klossar som inte märks av alls tycker jag:bow: Men framförallt är den enormt skön och välbalanserad :love: Det betyder mycket mer än djup o stöd på en hoppsadel:idea: Tyvärr är dom inte billiga.....

Sv: Amerigo DJ

precis som fg skrev är den för en rak rygg men som är lite överbyggd och så har den en kort anläggningsyta..

tycker att det är bra stöd på den och ganska smal midja.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 588
Senast: Roheryn
·
Utrustning Nån som har koll på skillnaden på en vanlig Amerigo DJ och DJ Largo ?? Nån som rider i nån utav dessa modellerna idag ?? Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Kristall10
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka