O
Oggie
Eftersom min ena unghäst springer av sig framskor som jag själv byter strumpor, så har jag nu börjat snegla lite på andra alternativ till järnskor fram tills han växt klart och balanserat sig bättre.
Har försökt med boots i hage men det har inte minskat avslitningarna av skor.
Dom enda skor/boots som jag har hittat är på Hööks och dom heter Old Mac´s funktionshästskor, är det någon som har provat dessa? Hur funkar dom? Hur länge håller dom? Kan man rida som vanligt med dom eller ger dom någon typ av effekt som jag bör tänka på?
Eller har ni provat något annat?
Barfota är bara att glömma, förstår att vissa på forumet brinner för barfota så jag vill bara poängtera att det är inte ett alternativ på denna häst!
Har försökt med boots i hage men det har inte minskat avslitningarna av skor.
Dom enda skor/boots som jag har hittat är på Hööks och dom heter Old Mac´s funktionshästskor, är det någon som har provat dessa? Hur funkar dom? Hur länge håller dom? Kan man rida som vanligt med dom eller ger dom någon typ av effekt som jag bör tänka på?
Eller har ni provat något annat?
Barfota är bara att glömma, förstår att vissa på forumet brinner för barfota så jag vill bara poängtera att det är inte ett alternativ på denna häst!