Alternativ till Runkeeper

Miran

Trådstartare
Jag har använt Runkeeper när jag springer (och går och cyklar) de senaste två åren och det har fungerat bra. Men nu har den appen fått ett spel och springer jag t.ex en mil hävdar den att det bara är 4,5 km. Totalt värdelöst, alltså. Jag har avinstallerat appen och installerat den igen utan någon förbättring och nu är jag less.

Någon som har tips på en annan träningsapp som är bra? Jag vill kunna mäta sträcka, hastighet, kaloriförbrukning o.s.v

Jag använder endomondo för att ha lite koll på de sträcker jag går med hundarna. Den fungerar bättre för mig än runkeeper men jag vet inte om det är tillräckligt för det du behöver. Så mycket har jag inte satt mig in i appen. ;)

Jag har använt Endomondo, och då köpt Premium. Men finns gratisversion också, jag har glömt hur mycket som fanns där. Nu har jag knappt använt appen senaste 3 månaderna då joggingen ligger nere, men aldrig upplevt några tydliga problem med mätningen innan i alla fall.

Jag har använt Endomondo, och då köpt Premium. Men finns gratisversion också, jag har glömt hur mycket som fanns där. Nu har jag knappt använt appen senaste 3 månaderna då joggingen ligger nere, men aldrig upplevt några tydliga problem med mätningen innan i alla fall.

Jag testade endomondo idag, men dels räknade den inte kalorier och dels så stannade den så fort jag satte på någonting annat. Måste ju kunna lyssna på musik eller ljudbok när jag springer.

Inga fler tips? Det måste väl finnas ett alternativ till runkeeper???

Jag tycker också att endomondo är bättre än runkeeper men ingen av dem är ju helt säker, det är inte telefonens inbyggda stegräknare heller men jag kör mest på den numera.

Jag testade endomondo idag, men dels räknade den inte kalorier och dels så stannade den så fort jag satte på någonting annat. Måste ju kunna lyssna på musik eller ljudbok när jag springer.

Att lyssna på ljudbok eller musik samtidigt har jag aldrig haft problem med.
Kaloriräkning har jag men det kanske är för att jag har premium.

Det ser ut som att även gratisvarianten ska räkna kalorier. Har du lagt in vikt och längd?

Att lyssna på ljudbok eller musik samtidigt har jag aldrig haft problem med.
Kaloriräkning har jag men det kanske är för att jag har premium.

Hittade det nu. Ska testa igen imorgon. Blev så sur när jag sprungit en halvmil och såg att appen stannat när jag satte på ljudboken. Kändes som om jag sprungit i onödan .... så fånig är jag ... :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka