Alternativ till BoT?

karamelldrottningen

Trådstartare
Hej! Jag undrar om det finns nått bra alternativ till back on track produkterna. Jag är mest inne på paddarna men även täcken. Vill gärna köpa lite utrustning från dem men tycker att det är så dyrt, finns det nån annan som säljer liknade produkter till ett billigare pris?

Vad rekomenderar du?

Sv: Alternativ till BoT?

Jag har Cabejo paddar till min pålle, fungerar bättre än BOT på min, dessutom fick jag dom för 50 :- för 2 st på tradera ;)

Hade han haft BOT paddarna på sig märktes ingen skillnad trots invänjning, med dessa märks det skillnad direkt.

en kompis köpte snabbbandage på GHS av märket heal and go, som enligt försäljaren va samma sak som BOT bara att BOT inte hade sökt patent.

de kostade 250 kr för två paddar.

lurad eller inte lurad...de vet vi inte..

va tror ni?!

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
945
Senast: Zpunk
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV