Allt för Sverige (SVT1)

Sv: Allt för Sverige (SVT1)

Tjejen som tjatar om att hon kanske har kunglig börd, hon verkar lite kul. :D

Jaha, inte ens tio minuter in i programmet sitter jag med ett fånigt leende på läpparna medan tårarna sprutar ur ögonen. :o

Jag hoppas att jag blir lika fäst vid de här deltagarna som jag blev vid de som var med förra säsongen!

KL.

Någon som vet var stället den andra kvinnans förfäder kom ifrån ligger geografiskt, jag tyckte inte man fick veta det?

Anade nästan förra veckan att det var Laura som skulle åka hem denna veckan eftersom hennes bakgrund blev så konstigt inklämd förra veckan.

Men det är så roligt att det är igång igen!

Mäh!? Hur kunde Rebecca gå vidare? Hon hade ju alla städerna fel!

Lokaltidningen hemma har redan avslöjat att en de två sista personerna inte har vunnit (eller det kan hen väl ha gjort, men det var upplagt som att det var första gången släkten träffades iaf).

Läste om artikeln nu och de kanske egentligen avslöjar att hen har vunnit, eftersom hen fortfarande är kvar här i Sverige nu.
Så egentligen avslöjar de nog ingenting ;)

Senast ändrad:

Programmet hade kunnat vara hur mysigt som helst, men måste de ha så löjliga tävlingar?

Programmet hade kunnat vara hur mysigt som helst, men måste de ha så löjliga tävlingar?

Eller hur?! För övrigt hejade jag på de tre sista killarna (de som var med i finalen och så han som åkte ut förra veckan alltså) som var kvar, de var så härliga alla tre - men jag var väl rätt nöjd så länge det inte var Rebecca, gud vad jag störde mig på henne.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
734
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama