allmännt inlägg i tråd?

Tussemaja

Trådstartare
Det är säkert bara jag i hela världen :confused: som inte vet vad man klickar på om man inte vill svara nån särskild i en tråd utan bara göra ett allmännt inlägg till tråden. Kan nån upplysa mig?!

Sv: allmännt inlägg i tråd?

Skriv att det bara är ett allmänt inlägg och skriv sedan det du vill ha sagt.

Sv: allmännt inlägg i tråd?

Lånar knapp...

Till Tussemaja:

Jag lånar Myskos knapp för att svara dej...! :idea: (längst upp till höger i detta inlägg står Myskos namn)

T ex om tråden är lång och jag inte orkar leta upp din knapp (som startade tråden), kan jag ta den senaste och skriva lånar knapp, och sen skriva vem det är jag svarar till...
Man kan också låna knapp av någon, om inlägget inte är riktat till någon speciell.

Virrig förklaring som vanligt... :o , hoppas du förstår!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
812
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama