Varmblod90
Trådstartare
Upptäckte nu på morgonen att min ena pålle har knölar utspridda över kroppen. Mest vid manken och halsen. Ganska stora. Sen finns det små i ansiktet också. Och även under magen. Knölarna är inte runda utan i olika former och storlekar. Känns nästan som korgulerat(stavas?) blod eller nåt. Tog tempen som visade 37.3. Ser ganska pigg ut ändå tycker jag. Jag tror starkt på en allergisk reaktion, men så undrar jag vad tusan han kan ha fått i sig Vi har inget giftigt i våra hagar nu.
Men han står inne nu, gav honom lite hö. Är inte så himla förtjust i det precis, om det är för att han inte få gå ut eller om det bero på det andra vet jag inte. Har druckit vatten under natten. Ringde naturligtvis vet. så fort jag kom upp. Dem skulle höra av sig i kl 10:00 igen.
Undrar om någon kanske vet vad dessa knölar har kommit i från? Kanske varit med om samma sak?
Alla tips på vad detta kan bero på är välkomna
Finns det något jag borde tänka på??
Men han står inne nu, gav honom lite hö. Är inte så himla förtjust i det precis, om det är för att han inte få gå ut eller om det bero på det andra vet jag inte. Har druckit vatten under natten. Ringde naturligtvis vet. så fort jag kom upp. Dem skulle höra av sig i kl 10:00 igen.
Undrar om någon kanske vet vad dessa knölar har kommit i från? Kanske varit med om samma sak?
Alla tips på vad detta kan bero på är välkomna
Finns det något jag borde tänka på??