Alla valpar UA

Gnist

Trådstartare
Och de blev överösta med beröm, över hur trevliga, sociala och välhanterade mina valpar var :love: :D
Det var tydligen inte så vanligt hos jakthundsvalpar :eek: :confused: :eek:

Cassandra är dräktig :bump: , men det blir nog inte så många valpar :cry:

Rix har gåtts igenom och har blivit friskförklarad, men den lilla obalans han har ibland tar nog lite mer tid på sig att läka.

Har dessutom drabbats av en dundande huvudvärk och hög feber (39,1), så jag mår rätt visset nu, trots den positiva dagen :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Alla valpar UA

Grattis till dom positiva beskeden!
Kommer det en välskapt fin hanvalp i kullen är du välkommen att skicka honom hit .. :angel: ;) :p
 
Sv: Alla valpar UA

Jag måste säga att den kombinationen du gjort med dina terrier (den som är på G), tror jag blir jättesnygga. Har faktiskt kikat runt lite, för ibland blir jag sugen på en mindre ras också, och då kikat på de du har. Men jag hittar inga jag gillar lika mycket som dina. Nä, det är inte fjäsk...
Nu är de ju fina överlag, men de är så rena i färgen, det ser jag inga andra som är.
Är mycket jag vill just nu. Jag vill ha en labbe här hemma och jag vill ha en mindre än de jag har. Men sen vet jag inte om jag vill ha en trimras till. Fast din ras plockar man aldrig ner helt eller? Är det mer jobb med den trimningen då?
Ja nu kom jag ju ifrån ämnet :crazy:

Grattis till det tråden handlade om, men mest grattis till Rix. Måste kännas skönt att han blir bra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp