Älgjakten

Sv: Älgjakten

ska börja rida ut i skogen igen den här veckan. Tror inte dom jagar så mkt här längre men tar ju på reflexväst och täcke och sånt .
de har ju ett visst antal älgar de får skjuta och dom brukar ju "ta slut" efter några veckor (: Älgjakten stör ju bara tkr jag , Hehe^^

Sv: Älgjakten

Jag har inte märkt av någon jakt alls :) Bara dagen innan älgjakten, då var det några ute som jag mötte. Men har inte sett en enda sen dess, förrän häromkvällen men då var det bara en granne som var ute, alltså inte ett helt jaktlag.

Så jag rider på som vanligt, med mina reflexer, i mörkret.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 979
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 396
Ridning Bakgrund häst: Hingst 20+ år, tävlas Msv dressyr. Relevant information för inlägget är att han ibland, tex nu efter vilan försöker komma...
Svar
13
· Visningar
2 457
Senast: Emanon
·
Ridning Hej! Angånge att variera underlag. Hur mycket brukar ni variera? Mitt sto är väldigt nervig och har ingen möjlighet att rida ut med...
Svar
7
· Visningar
1 487
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna