Ålder på perser..

D

dannilall

Jag är lite nyfiken för min väninna har en perser hona som är 20+.
Är det någon som vet fler perser som blivit så gamla?

Sv: Ålder på perser..

Inte en perser men min kompis gamla katt blev 24 år... En helt vanlig huskatt var det dock. Det sista åren var dock katten ungefär som en väldigt gammal människa, lite senil, döv och kunde inte själv hoppa upp i soffan. Men hon fick leva så länge hon kunde hålla hullet och äta bra. Men när hon började tappa tog dom bort henne...

Haft perser uppfödning i mitt föräldrar hem och ingen har vad jag vet blivit över 15 år ännu. För mig känns det som att perser inte blir så jätte gamla faktist.

Min perser är 7 men hans bror dog tidigare i år pga sjukdom i njurarna (trodde veterinären).

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama