Alcatraz hingstar?

Har själv hittat Cooper II, med den underbara stammen Clarimo x Alcatraz x Contender, som blev diskad från godkännande i Holstein för doping. Men det verkar ju stört omöjligt att hitta var han eventuellt verkar/verkat i avel i år. Någon som vet?

Han var uppe på auktion i Holstein såg jag men vet inte om det var efter första eller andra gången han blev godkänd. Har frågat uppfödarens flickvän/fru men fick inte mycket mer där om vart han eventuellt verkar :(

Cooper II har ju en helbror också godkänd och en halvbror e Casall som också är godkänd enligt horse telex

cooper.webp

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 709
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 862
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka