Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men en sån elakingMin växtsnubbe TVINGADE på mig dubbelt så många växter som jag egentligen tänkt köpa när jag hörde av mig till honom idag. Vilken typ!
Eller hur! Var har han tänkt att jag ska sätta dem liksom?!Men en sån elaking
Kunskap från annan tråd. Platsbrist är inte en begränsande faktor när det gäller växterEller hur! Var har han tänkt att jag ska sätta dem liksom?!
Badkaret/duschen?Eller hur! Var har han tänkt att jag ska sätta dem liksom?!
True, true. I värsta fall får jag fylla upp en av burkarna jag egentligen tänkt göra till ett mossterrarium. Finns det vilja....Kunskap från annan tråd. Platsbrist är inte en begränsande faktor när det gäller växter
Skaffa fler akvarium?Eller hur! Var har han tänkt att jag ska sätta dem liksom?!
Ursh det lät inte bra alls!Vi har fått ett nytt akvarium till fiskarna på jobbet nu. Inte fullt lika stor vattenvolym men djupare. Nu när fiskarna flyttat och bott in sig i det nya karet så märker man hur dålig miljön måste ha varit i det gamla karet. Fiskarna är piggare, finare i fjällen, mer aktiva och klarare i färgerna. Det är roligt att se att de mår bättre. I det gamla karet dog fiskarna på löpande band, minst en fisk i veckan som strök med och de var slöa, lysterlösa och ruggiga i fjällen och låg mest och drev runt.