Tja... om du har ett halsband och en... slang av nåt slag? Okej nu spånar jag bara vilt haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast så tjocka slangar jag jag inte, bara trädgårdsslangar.Tja... om du har ett halsband och en... slang av nåt slag? Okej nu spånar jag bara vilt haha
Blir som det han har, fast jag klippte av benet i grenen, stora hål till frambenen och halsbandet runt halsen och genom benhålen i nacken så han inte kan åla sig ur den. Påminner om ett brottarlinne!
Jag tog en sån där buff (tygstrut) och klippte fyra hål i. I med katten och så knöt jag ihop i lämplig storlek i nacken.Blir som det han har, fast jag klippte av benet i grenen, stora hål till frambenen och halsbandet runt halsen och genom benhålen i nacken så han inte kan åla sig ur den. Påminner om ett brottarlinne!
Får hålla extra koll på honom ikväll och se om det trots allt kanske fungerar. Jag tror inte det sitter för hårt men halsbandet hindra utbrytningsförsöken. Den lille lymmeln har god aptit iaf. Wilma tycker brorsan är helskum.
Jag tyckte deras beskrivning av honom var klockren, han var som ett popcorn i buren hela vägen hem, vit och studsade runt hela tiden.Jag tog en sån där buff (tygstrut) och klippte fyra hål i. I med katten och så knöt jag ihop i lämplig storlek i nacken.
Men min katt är ju ingen siames utan en beskedlig liten birma...