Akut - skavsår inför tävling ...

Sv: Akut - skavsår inför tävling ...

Ja o när du ska duscha så hjälper det om du skriker: DET VAR VÄRT DET!!!:D;)

Annars hade jag tagit compeed plåster som flera tipsat om. Då läker såren under plåstren o du kan även duscha, rida mm utan att få ont.

Ja o när du ska duscha så hjälper det om du skriker: DET VAR VÄRT DET!!!:D;)

Annars hade jag tagit compeed plåster som flera tipsat om. Då läker såren under plåstren o du kan även duscha, rida mm utan att få ont.

Men jag har testat det en gång tidigare och då korvade det sig och blev ännu värre. Just nu har jag dessutom TRE stora sår!!!:crazy:

Usch din arme krake, jag har haft såna med så jag vet...men mina upphörde totalt den dag jag hittade en sadel som passade min kroppsform.

åh fy, men det där med nylonstrumpor över lät smart. Kanske värt att testa?

Jag kommer ihåg en gång i tidig tonår, när jag precis börjat intressera mig för pojkar och min kvinnlighet, att jag var rädd att jag skulle vara osexig för att jag skulle få någon form av läderhudsrumpa när skavsåren i skavsåren läkte ihop. Idag hade jag gärna fått läderhudsrumpa.

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 666
Senast: Hedinn
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 261
Senast: Nielaa
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 963
F
Western Jag såg startlistorna till WRUs tävling på Johannesberg som jag anmält mig till. Till min fasa såg jag att man ändrat från...
Svar
11
· Visningar
1 571
Senast: Rosie Billgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama