Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kan man lägga in som de vill tugga på? Min fyraåring tuggar nu på stolparna till sjukhagen (som den andra står i) och jag vill inte att han monterar ner den. Vad finns det för äckligt att kleta på stolparna?
Min brukar uppskatta lite grövre sly, inte bara kvistarna utan lite ordentligare småträd att gnaga på. Brukar plocka småbjörkar när de röjer under kraftledningarna här till exempel.
Min häst gillar också sly. Jag är jättenojig för sårskador så hon får grövre stammar (där jag sågar bort alla pinnar som sticker ut) och sen får hon även de mjuka små goda kvistarna där knopparna finns.
Har också en boll i boxen som hon gillar. Typ jollyball fast annat märke. Det första hon gjorde var att pilla bort ”ventilproppen” så nu är det punka på bollen, men den är tydligen lika rolig ändå. Hon brukar stampa på den, vifta runt och kasta med den
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.