Aktiverigsleksaker för katter.

Svartfot

Trådstartare
Vi har två katter. Den ena behöver leksaker som ha kan roa sig själv med på nätterna istället för att försöka tvinga upp matte och husse (våra vanliga kattleksaker är tråkiga). Den andra skulle behöva vara lite mer aktiv och rörlig.

Jag har funderat på de hundleksakerna dr det r en boll som man puttar runt för att få ut godis. Finns det något liknande för katter? Tänkte att det kan vara ett bra sätt att servera torrfoder på.

Har ni tips på andra idéer?

Sv: Aktiverigsleksaker för katter.

Vad tror ni om denna?

2464.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 919
Senast: Catsu
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka