mandaaa_

Trådstartare
Hur märker man om en hund är åksjuk ?
Jag har hört att de kan börja dregla då ?

Grejen är att min hund skakar och gnäller och jag börjar fundera på ifall han är åksjuk..
däremot så kan han börja skaka i stallet också, när han är lite överexalterad så finns det några bra kännetäcken för åksjuka ?

Sv: åksjuk

Hur märker man om en hund är åksjuk ?
Jag har hört att de kan börja dregla då ?

Grejen är att min hund skakar och gnäller och jag börjar fundera på ifall han är åksjuk..
däremot så kan han börja skaka i stallet också, när han är lite överexalterad så finns det några bra kännetäcken för åksjuka ?

min börjde pipa innan han spydde:P det är det enda råd jag kan ge dig.:)

Sv: åksjuk

hahaah okej, chili har aldrig spytt, får hoppas att det ör att han är lite upphetsad då.
När jag tänker efter så piper han väldigt mkt när vi svänger in på stallplanen, och han kan knappt hålla sig, han slänger sig ut och far runt, så det kanske inte är illamående då..

Liknande trådar

Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: Ginne
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
858
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit