Ahh! Vårkänsla idag!

S

Siritax

Var ute med Siri nyss, termometern pekar på tio plusgrader! :love: I skuggan!!

Sv: Ahh! Vårkänsla idag!

:) Aaa visst är det underbart härligt väder idag - sol o blå himmel. Ska strax ut o bädda ner mig med filtar i en solstol på terassen tänkte jag, får ju passa på att sluka lite solstrålar så länge det varar och perfekt med ledig eftermiddag just idag :)

Men hallå! det där är ORÄTTVIST!!

Här är det 2½ plusgrad i skuggan, blåser som f*n och även med thermobyxor, vinterjacka, mössa och vantar så blir det kallt (fast mest om kinderna då...)

Jag saknar "mitt" Stockholm!

Råkade visst posta utan att lägga till bilderna! :smirk:

Siri13feb08011.jpg

Siri13feb08007.jpg

Siri13feb08014.jpg

Siri13feb08021.jpg

Siri13feb08043.jpg

Siri13feb08039.jpg

Bildbomb... sorry.

Tog en halv evighet för mig att se bilderna (har nog universums segaste bredband...) men det var värt det!
Vad otroligt glad din hund ser ut att vara! Bilden på när hon ligger och tuggar på en pinne är helt lovely! :love:

Ber om ursäkt för stora bilder...

Ja, hon är en glad liten skit! :)

Fina bilder!

Här i Hässleholm är det grått ute och kallt, men ganska skönt på promenaden, även om Ganti blev lite sur på mig när han fick gå i bältet för då måste man hänga med i mattes fart, man ska ju snusa o markera....Sen fick han springa på stigen hem....

:eek::eek:

fina bilder!!:)

här är det ganska soligt ca en halv meter snö och tok blåser:cool: runt -4 grader

Här har det varit stååålande sol!!! As mysigt med massa vårkänslor:)

Vi har oxå vår här idag, men jag är dagen-efter-nattjobb-bakis så vovvarna har fått nöjas med bus i trädgårn o hästarnas sommarhage! Får jag oxå posta bilder?

tuggaben.jpg

vackrasmilla.jpg

leka.jpg

leka2.jpg

självklart! jätteroligt med fina bilder!

Min lilla skrutta kommer från Hässleholm! :)

Jajamensan,strålande solsken! Slutade jobba kl 14,gasen i botten hem,slet på mig stallkläderna,in med hunden i bilen och iväg till stallet..
Tog en ridtur på nästan 2 tim,både hunden och hästen och jag njöt! Lika bra att passa på,man vet inte när solen skiner nästa gång..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har nyss fått hem en valp och har sedan tidigare en 6 årig tik. Hon är väldigt nyfiken på valpen vill gärna nosa och titta på vad han...
Svar
18
· Visningar
2 661
Senast: Ratax
·
Hundhälsa Jag var idag kontakt med veterinär då jag tycker att det låter som hunden är täppt i näsan sen ett par dagar tillbaks, speciellt då hon...
Svar
8
· Visningar
5 816
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka