Agria Cup..

B

Binsan

hur blev det nu med Agria Cup?

försvinner den helt och sponsrar Agria (inom fälttävlan) enbart vid SM nu eller?:crazy:

Sv: Agria Cup..

Jag har också försökt titta på det där, och det verkad bara vara Agria Junior mästare i hoppning kvar. Trist om det stämmer :(

men det blir en ny cup, Exklusiv cup CNC* för juniorer som kommer att gå i Gärds, Tranemo och Sydslätten, med final i Strömsholm.
Blir 6000 till segraren har jag för mig, premier till de fem bästa. För att kunna bli plac måste man rida finalen.

PrinceFair skrev:
men det blir en ny cup, Exklusiv cup CNC* för juniorer som kommer att gå i Gärds, Tranemo och Sydslätten, med final i Strömsholm.
Blir 6000 till segraren har jag för mig, premier till de fem bästa. För att kunna bli plac måste man rida finalen.
Fast den är inte ny, den gick 2005 också. Malin Holmestrand vann. :)

kommer resultatet räknas som ekipage eller??:crazy:

finns det nån särskild propp/info man kan läsa ännu??

den gäller fortf. bara juniorer va???:)

Skall finalen gå i **, eller skall där vara en * också i Strömsholm.Låter ju spännande med **, den har vi med i planneringen :bump:, Om allt går som vi hoppas.

Såg att där skall vara * för de unga hästarna.

Fjording-galning skrev:
Nån som vet om juniorer som inte rider den där cupen ocså får rida *ig så Strömsholm???

de andra åren så har klassen varit öppen för både juniorer och young rider. Vet dock inte om de är så i år med.

det är per ekipage. anmäl (ingen anm. avgift) till Margareta Bertilsson.

det är för juniorer, dvs födda -88 el senare

:cry: Tråkigt att Agria coperna försvann !!!! På ponny finns det väl inget annat eller ??? :cry:

Jo, ponny ska ha en cup som heter Net-vet. Cup(förkortning på ett avmaskningsmedel) Omgångarna ska gå i Gärds, Leksand, Hermanstorp och final i Trossnäs! :banana:

jag fattade det som att den *-stjärniga var för 6-7 åringar och den **-stjärniga för juniorer o YR, eller har jag helt misuppfattatdet hela????:confused:

finalen i Exklusiv cup går i *, så det måste vara så att det blir en sån för juniorer åxå på strömsholm

Kamikaze skrev:
Jo, ponny ska ha en cup som heter Net-vet. Cup(förkortning på ett avmaskningsmedel) Omgångarna ska gå i Gärds, Leksand, Hermanstorp och final i Trossnäs! :banana:
Msv B i Gärds, Msv A i de andra omgångarna

lite synd att första omg. redan är i gärds... blir lite väl tidig debut för min unghäst....:(

men det kommer ju fler omg...:)

N-Vet går in som sponsor till ponniernas gamla Kjällqvist cup då Kjällqvist inte sponsrar fälttävlan i år.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
·
Hundträning Är det fler som ska gå Agria Hundpromenad i Stockholm imorgon? :)
Svar
5
· Visningar
544
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
59
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka