Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har ni några tips på hur man gör alla hinder själv, som den här utdragbara tunneln, den är dyyyyyr, så det tänker jag inte köpa just nu, hur gör man en sån själv? lätt och inte för dyrt? sen hindren är det ju bara å ta en hammare och spik och börja
Tunneln finns på ikea som westernsaved redan skrivit.
Slalom är lätt fixat med skidstavar från loppisen.
Däcket har jag gjort av en rockring som jag fäst i två stolar med hjälp av buntband.
Vippbrädan är en lång planka, målad i ändarna och balanserad på en liggande huggkubbe.
Bryggan är också plankor, men fastspikade på stående kubbar.
A-hindret är väl det största problemet, så det har jag inget.
Jag har en sådan hemma och tränar med min dvärgpinscher. Bara man är medveten om att den inte har tävlingsmått. Sen finns det inga fästen till den heller så jag brukar ta mina jätteplockepinnar till det också.
Jag har en slalombana hemma gjord efter exakta mått.. Vet inte riktigt hur den är gjord, eftersom pappa har byggt den men det är iaf nån slags platt järnstång men små järnstångspinnar som jag satt plastpinnar på. Lite svårt att förklara...
Samt en liten tunnel som syns på bilden och ett hinder som ofta används i lydnad, minns inte vad det kallas. Är iaf gjord på plankor och något slags järn..
Min slalom är träpinnar nerstuckna i hål i marken. Sedan har jag beställt ett sånt där plast däck från h**ks, funkar kanon till min hund Sen har jag en tunnel från en leksaks affär som är 46 cm i diameter min hund är 45 funkar väl någolunda. Sen har royal canin en röd ganska stor och kort tunnel, vet inte vart den är köpt eftersom att jag vann den på en agility tävling.
Sen finns det minst en tråd om samma ämne som jag startade för inte allt för länge sedan, kanske hittar tips där?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.