Agility-hinder! Hjäälp? :P

S

soffeloffan

Joo, Äntligen har min farsa börjat sätta igång att bygga agilityhinder, jaa, nästan iaf. Han har inte börjat ännu för att jag först skulle rita upp ritningar. Nu behöver jag hjälp om hur höga, breda, långa, m.m. Tunnlar köper vi ju då.

Men jag behöver gärna ritningar och alla slags tips om hur hinderna ser ut, eller ja, inte ser ut för det vet jag! Men ni förstår nog! :rofl:
Slalom, A-Hinder, Balansbom, Vippbräda, "Lång hinder", Hjälp, nu står huvudet stilla, vet inte om där är fler hinder..! :P:confused::angel:

men framförallt behöver jag ritningar eller tips till Agilityhinderna! .. .:bump: Jaja, Kanske lite knasigt inlägg och kanske förvirrat skrivet :P Men men..

Glömde säga att hunden är en dv. Schnauzer! :D

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Agility-hinder! Hjäälp? :P

agility1c.jpg

agility2c.jpg

:)

Sv: Agility-hinder! Hjäälp? :P

Alla mått finns på skks hemsida under reglementen för agility. Det är olika höjd beroende på hur hög hunden är, slalom är alltid 60 cm mellan pinnarna.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: Nova123
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 940
Senast: dpmatte
·
T
Övr. Hund Nu behöver jag tips på bra och smarta hemmabygda agility hinder. Jag ska snart börja träna min valp och har inte råda att köpa...
Svar
4
· Visningar
18 135
Senast: Kakis
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig nu! Det är så att vi snart ska ha tävling i agility och då behöver jag hjälp med hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Felizhia Hansen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka