K
Kelly
sitter här och håller på å dö av nervositet... veterinären från hbg ringde idag och de hade ultraljudat min häst efter att hon blev plötsligt halt i fredags.. helt blockhalt, stog på 3 ben. de va inget på röntgen. hon hade ungefär 2:a gradens hälta i skritt som de va nu.. men iaf, så skulle hon ultraljudas idag för och kolla de inre då... och när han ringde sa han att han hittat en del saker runt knät.. för de första då en blödning, som jag nästan va säker på att de va då med tanke på att hon hade lårkaka... men sen hade han hittat någon irritation på leden och ligamenten runt... tror ja de va.. ja blev så stum så ja kommer knappt íhåg va de va nu men ja tror de va de han sa iaf... och i med att de va så inflamerat och att de va en blödning va de svårt att se om det va något som va av utav de två... så därför ville dom göra en akut titthålsoperation för att kolla de.. ja tror de va de iaf, han sa något om någon stertogrofi eller va de hette, men antar att de e titthål... han skulle ringa försäkringsbolaget först så att de tog de i med de kostade lite... sen dess har han inte ringt... de e 4 timmar sen nu... sitter här med med huvudet i golvet och ledsar snart ihop totalt alltså...
jag klarar bara Inte av om jag ska ta bort henne.. de Går bara inte
Någon som vet något om sånt här skit, rent ut sagt? vad händer om en led ellerr ett ligament i knät är skadat?? betyder de slutet elelr går de å göra något med någolunda god prognos?
jag klarar bara Inte av om jag ska ta bort henne.. de Går bara inte
Någon som vet något om sånt här skit, rent ut sagt? vad händer om en led ellerr ett ligament i knät är skadat?? betyder de slutet elelr går de å göra något med någolunda god prognos?