äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dressyrfreak

Hurra, mensen har inte kommit och gravtestet är pos!! Efter 1.5 års ivriga försök efter ett missfall förra hösten vågar jag inte hoppas men har ändå redan hunnit bli så glad. Vi har precis varit på fertilitetsutredning där man inte kunde hitta några fel på någon av oss och så händer nu detta! Det är ju otroligt tidigt och vad som helst kan hända men jag är glad bara att se att det faktiskt går att bli gravid. Är så lycklig att jag gråter :cry: :idea: :love: :) :D :bow:
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

:banana: GRATTIS!!!:banana:
Va underbart!!!:love: Jag önskar er all lycka och välgång!! :bump:
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

Det är klart du vågar hoppas!!!

GRATTIS & lycka till! :)
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

GRATTIS, jag håller alla fingrar och tår för dig/er!!! :banana: :banana:

/Timsetim
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

Underbart att höra, ett jättegrattis till er.. :banana: :banana:
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

STORT GRATTIS OCH LYCKA TILL! :bump:
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

Åhh, jag ryser, jag vet själv glädjen jag kände med mitt första ( och andra)m positiva graviditetstest i handen, det är en otrolig känsla!

Jag önskar er allt gott och hoppas att den lill* hänger sig kvar där inne i den trygga magen ända tills det är dax att ta reda på hur mamma och pappa ser ut!

GRATTIS!

/ J
 
Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

GRATTIS!!

Sååååå avis! Har en sååååååå stor längtan efter bebis i mage just nu...

Det är ju 2 här som fått plus på ett par dagar... Hoppas jag blir nummer 3... :)

Har ÄL i helgen:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 848
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 196
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 118
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
3
· Visningar
528
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp