Adobe Photoshop

eldione

Trådstartare
Jag tycker det är jättekul att sitta å greja med foton där, men börjar se mig om efter nya saker man kan hämta till det. Speciellt kul vore det med nya text-stilar.
Hur laddar jag ner sådana? Var?
http://vacant-expressions.com/freelayouts/brushes/
Testade på denna sidan för att iaf få två nya :banana: , men var ska jag lägga dom när jag laddat ner dom? Hur gör jag för att använda dom?
 
Sv: Adobe Photoshop

Är det nya textstilar du är ute efter så sök på tex Google efter "font", du kan lägga till "free" också för att få fram de som är gratis. Hur man sen installerar fonterna kan du söka här i forumet efter. (tex den här tråden
Sidan du länkade till ser ut att vara till brushes, alltså penslar...
 
Senast ändrad:
Sv: Adobe Photoshop

Spännande... Jag håller på å ladda ner ett sånt där zip-program nu... ett gratis. Hoppas det inte blir något krångel bara... Har hittat ungefär 5000 olika sidor som har olika texttyper, jag blir helt salig om jag får detta att fungera!!!!!
 
Sv: Adobe Photoshop

Jaha.... Självklart lyckas jag inte få NÅGOT att fungera! Jag installerade nån zip-pryl, men den gick inte att använda?? Och de två fonterna som jag laddade hem lyckas jag inte hitta där de ska finnas?
*SUCK*
 
Sv: Adobe Photoshop

Å nu har jag lyckats med det också... hm, kanske jag borde få sitta vid datorn några timmar varje gång innan jag frågar :p

Så nu ska jag logga ut och sätta mig med photoshop :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
430
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 587
Senast: Vogue
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp