Acavallo Opera stigbyglar?

Någon som har dessa stigbyglar? Nöjd? Hur är de i grepp om man jämför med tex Freejump?

Inte svar på din fråga men någon måste ju ha tankevurpat rejält vid konstruktionen? Hur ska de kunna lösa ut är det tänkt?
Jag skulle tro att de ger bättre grepp än Freejump, har dock inte ridit med någon av dem utan bara pillat.

Inte svar på din fråga men någon måste ju ha tankevurpat rejält vid konstruktionen? Hur ska de kunna lösa ut är det tänkt?
Jag skulle tro att de ger bättre grepp än Freejump, har dock inte ridit med någon av dem utan bara pillat.
De är inte marknadsförda som ngn säkerhetsstigbygel.... Ungefär som Sprengers stigbyglar.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Utrustning Är sugen på nya stigbyglar och har fastnat för Acavallo alupro. Men så såg jag Hansbos Abrivel som ser typ likadan ut med ytterbåge som...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Kristall10
·
Utrustning hej, jag håller på att kolla på bra stigbyglar just nu, men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. jag är hoppryttare och vill ha...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: caballus
·
Utrustning Köpte ett par Acavallo Arena i somras. De har nu börjat gnissla nåt fruktansvärt. Jag har försökt borsta rent dem och tvätta men det...
Svar
10
· Visningar
845
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix