Abbie vägrar äta Olivers?

MissFideli

Trådstartare
Tyvärr har Abbie slutat äta Olivers. Vi var utan RC i drygt 2 dgr och hon var helt kollrig. Så jag fick ju gå och köpa RC igen nu. Vad göra?

Sv: Abbie vägrar äta Olivers?

Nutra Gold, som går att få bla via Foderbilen, är av samma typ: ett "ekologisk" kvalitets-torrfoder. Prova med den istället??

Tror i själva verket att Nutra Gold är något bättre.
Finicky - varianten har ett extra, något högre innehåll av protein och kött, och antas vara ännu godare...

Sv: Abbie vägrar äta Olivers?

Ok, ska kolla det. Lite knasigt att den bara säljs i 3kg-säckar bara. Blir dubbelt så dyr som RC eftersom jag har uppfödarrabatt där.

Liknande trådar

Hundhälsa När Sareks mage rasade helt i vintras fick jag tips av veterinären att ge allergifoder (RC Hypoallergenic) istället för magfoder...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Wenniz
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 279
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama