Abbie och ordet "Varför?"

MissFideli

Trådstartare
Abbie gör ofta saker som får ordet "varför" att dyka upp i mitt huvud.
Det här var en av dom första:
19908551.jpg

Inatt var hon igång igen. Varför?
26555803.jpg

26555804.jpg

26555805.jpg

26555807.jpg

Sv: Abbie och ordet "Varför?"

:rofl::rofl::rofl:
Så där långt ut på kanten ligger min också ibland i min säng(oftast ligger hon under täcket), samma med hennes myskorgar.
Jag tror att det är för att dom blir för varma, hon kan hoppa från filten i soffan för att lägga sig raklång på golvet utanför mattan.

Glömde skriva vad fin och go hon ser ut!

Sv: Abbie och ordet "Varför?"

:rofl::rofl::rofl:
Så där långt ut på kanten ligger min också ibland i min säng(oftast ligger hon under täcket), samma med hennes myskorgar.
Jag tror att det är för att dom blir för varma, hon kan hoppa från filten i soffan för att lägga sig raklång på golvet utanför mattan.

Glömde skriva vad fin och go hon ser ut!

Mina har ju så mycket underull så dom ligger inte under täcken och sånt just pga värmen. När hon låg sådär på pallen var jag orolig, hon brukar kunna svänga runt och lägga sig på rygg och jag bara väntade på att det skulle dunsa till :D

Tack, visst är hon go :love: Hon är så mjuk, som ett levande gosedjur :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 778
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
471
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025