Abbie med sele

MissFideli

Trådstartare
Abbie fick testa ett sele igår, ni ser väl på henne vad hon tyckte om det
new_thumbdown.gif

20569894.jpg

20569893.jpg

Efter det gick hon och lade sig under täcket ett tag
new_sleep.gif

20569896.jpg

20569895.jpg

Och så mamma katt som får vara med på ett hörn.

20569897.jpg

Sv: Abbie med sele

åhuu så söt! :love:
fast jag hade inte heller sett altför glad ut om någon hade satt på mig en sån:angel:

Nä, jag tror inte det. Det krävs inte mycket för att få dom att se väldigt buttra ut. Men det är får raser som kan se så väldigt mjuka och pluttiga ut som britten. Den tar liksom hela registret :D

:rofl: Vilken heligt förbannad blick :D
Och en sån jättekontrast till de andra bilderna i sängen där hon bara ser så där leende och krambjörngo ut :love:

Hon såg inte sådär jätteglad ut, men hon var ju riktigt fin.

Ibland tror jag att det är rätt bra att dom inte kan prata :o :p
Men visst är hon ett riktigt gosedjur :love: Och hon är precis lika mjuk som hon ser ut att vara :)

Ibland tror jag att det är rätt bra att dom inte kan prata :o :p

Vi har gett maskmedel här i kväll, jag är övertygad om att jag inte skulle vilja höra vad de har att säga om mig just nu! ;)

Men visst är hon ett riktigt gosedjur :love: Och hon är precis lika mjuk som hon ser ut att vara :)
Säg inte så där, jag vill också ha en katt som ser ut som en nallebjörn. Och det räcker så bra emd de fällkatter jag har här hemma! :p
(:love: )

Hon är så otroligt söt! :love: Och Yoga är ljuvlig, hon ser ut som en riktigt bestämd madame som vet vad hon vill ha och hur hon vill ha det! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
958
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
573
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama