Abbie blir uppäten av soffan!!

MissFideli

Trådstartare
Låg och slappade i soffan efter att ha packat ihop typ hela köket, flytten närmar sig med stormsteg!
Abbie låg uppe på ryggstödskuddarna och slappade hon med efter att... egentligen inte ha gjort nånting, men slappa kan man göra ändå.

Så här brukar det se ut
26984899.jpg

Plötsligt rasslar det till!!
26984841.jpg

Såg du vad som hände matte? :eek:
26984846.jpg

Nu tycker jag också att vi ska köpa ny soffa
pfft1.gif

26984847.jpg

Senast ändrad:
Sv: Abbie blir uppäten av soffan!!

Japp! Stämmer bra. Ska försöka få ihop pengar till en annan soffa dock, är inte helt nöjd. Den är skön och så, men för smal. Trångt när vi ska få plats i bredd alla 3 :crazy: :D

Yoga tycker förövrigt också att soffan är för liten
21749842.jpg

26561832.jpg

Senast ändrad:

Haha awww :love:
Bildtexten made it happen

Ja, det är ju svårt att se det roliga bara på bilderna. Hon såg så härligt förvånad ut, satt bakom kudden länge och såg ut att fundera på vad som egentligen hände. Jag låg med ryggen emot och höll på att åka ur soffan, man får inte plats människa-kudde-katt i en Ektorp :angel:

Visst är hon!! :love: :love:
Hon är så himla söt så man får anstränga sig för att inte lyfta upp henne och pussa och krama ihjäl henne flera gånger varje dag!!:o

Håller med! Dina katter är extremt charmiga och sk "fotogenique"!

Hennes min efter nedtrillandet i soffan vara bara så härlig!

/KT

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 965
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 466
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama