3-års test 2008 ?

Hannaa

Trådstartare
Visning för hand, löshoppning och uppsutten ridning . Nu tänkte jag lyssna mig för om det finns några erfarna människor av just 3-års test. Har inte riktigt koll på de mer än detta och det vore kul med mer info :) Hur går det till? Någon som hade tänkt visa upp din pålle? Min kille är 2 1/2 och om han är mogen inför denna uppgift vore det jätte roligt att få en omdömning om honom. Vore skoj att höra va ni har för planer med era 2 åringar.
Hanna

Liknande trådar

Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 822
Senast: vtok
·
Träning Tänkte höra hur ni lägger upp ridningen och vila när det gäller era treåringar. Jag satt upp på min innan årsskiftet och lät honom...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: MaRomer
·
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 262
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 343
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama