25-30 pers +lastmaskin så har man en bana....

Trossnästösa

Trådstartare
Igår blev vi drastiska, 25-30 pers med spadar, snörävar och spett tvingade vintern på vift och tillsammans med en lastmaskin så har vi skottat hela deb och lätt ponny samt deb och nästan hela lätt häst:bump: :bump:
Vill man så går det...30 kilo tösalt och Trossnäs banan är perfekt att börja träna på seriöst till helgen... inklusive vattenhidret:banana:
Roligt hade vi och korv grillade vi. Hett tips till er som fortfarande har snö kvar ;)
Nu blir det äntligen rida av :rofl: :rofl: :rofl:

Underbarn slet hårt med hårtorken, men övergick till spettet och spettade fram en bank :D

Sv: 25-30 pers +lastmaskin så har man en bana....

Trossnästösa skrev:
Underbarn slet hårt med hårtorken, men övergick till spettet och spettade fram en bank :D

Innan jag blev desperat och slängde mig på en säck tösalt och gick lös på graven, och så blev torrgraven en vattengrav :banana:

Hah å vet ni? jag har anmält mig och Loppan till korttagningsgruppen nu! Så nu blir det hoppa!:)

/_otursbarn_ med nytt namn

Fidelity skrev:
Hah å vet ni? jag har anmält mig och Loppan till korttagningsgruppen nu! Så nu blir det hoppa!:)

/_otursbarn_ med nytt namn

Ska du också bli fälttävlansryttare nu? Om du ligger i kan det ju bli OS 2008, ska vi samåka eller kan du ta dig till peking på egen hand? :D

haha vi samåker! Har vi ju gjort förut.. visserligen bara till bjurbäcken :rofl:
Bjurbäckens byalags hästkommitte

Härligt!! Kanske nått man ska och fundera på snart, om det inte blir nån snösmältning snart på banan! :angel: :D

Hur länge höll ni på? Hela dagen?

Kl.10-14 inklusive 1h korvgrillning:D
Vill man så går det, hoppade i tisdags och har inga anmärkningar på underlaget, det var likso ingen tjäle under så det går görbra:rofl:
Testa, om inte annat så får man ett trevligt samkväm och prata fälttävlan en halvdag inför säsongen;)

snart dags för tävlingar hos er alltså.
har de kommit nå startlistor än?

Jodå, kommer förhoppningsvis ut ikväll eller i morgon. Dyslektikern jag måste även revidera ryttarmeddelandet....Glömde skriva att dressyr häst går på 60m bana och ponny på40mbana samt att jag kommer ha sekretariatet öppet på torsdag kväll 18-20. Starttiderna skall dock stämma som preliminära, fick en efteranmälan i kväll som jag ska peta in så någon minut hit och dit kommer tiderna justeras.
Fick just en underbar övveraskning när jag var ut och kolladde vårt nya uppstallningsstall med 25 boxar:rofl: . Några av boxarna är ca25-30 kvadrat! samt det såg ut som hejsan i stallet och mellanväggar var urplockade både här och var :rofl: det fanns 21 brukbara boxar och jag hade stoppat in 23 häst:confused: men det löser sig nog. Underbarns mamma hjälper till med uppstallningarna och ska bli uppstallningsansvarig så det blir säkert väl. Uppstallningslistorna kommer dock tidigast måndag ifall jag får fixa fram något annat mer stall oxå;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka