JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
24 hästar döda i stallbrand
Moderator
Hästnyheter
Hästens liv fick inte att rädda. ...
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/hast-halkade-ner-for-slant-fick-avlivas/
Hästnyheter
Halkan ställer till det för många hästar och deras ägare just nu. Stephanie Lindskog oroade sig för att hennes oskodda avelssto skulle...
Hästnyheter
Tre hästar dog i en omfattande stallbrand hos hoppryttaren Kelli Cruciotti, Wellington, USA, på torsdagen.
Hästnyheter
Polisen utreder just nu den brand som natten till i går kostade flera hästar livet. På inackorderingsanläggningen fanns 70 hästar. ...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Kanske, eller också tänkte de behålla dem men det blev för mycket/för dyrt? Det står ju på grund av "time wasters" men fem månader känns...
Sel
Idag kl 11:11
Svar: 1 719
Visningar: 167 783
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Dobbisarna är blandat, vanligare bland bruksavlade att heta sitt stamtavlenamn (eller en spinn av det) än utställningshundarna tror jag.
Wingates
Idag kl 10:56
Svar: 721
Visningar: 48 989
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Toppen, tack för fin info. 😃
Detta hade jag läst förut och undrar över. Att de behöver badas så ofta. Vad är det för slags bad, spola...
Lavine
Idag kl 10:39
Svar: 12
Visningar: 892
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tänker att det inte är förenligt med djurets välfärd att den blir så galet stressad av att vara på en tävlingsplats att det inte går...
athena_arabians
9 minuter sedan
Svar: 268
Visningar: 14 123
Grenar
Bygga muskler på ung häst
Ridning Unghäst som inte har gjort så mycket, ta det lugnt skynda långsamt.
Ut och skritta i skogen gärna de stigarna eller rakt ut i skogen...
jemeni
Idag kl 11:10
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Kanske ska lägga till att jag rider fälttävlan själv, så har sett Filkes Red Fury mycket ute. Känner och bor nära uppfödaren/ägaren, har...
Murray
Idag kl 09:50
Svar: 17
Visningar: 1 050
Avel