2025 började ju riktigt bra....

...inte!

Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller inte alls rättare sagt hade de inte fått in nån låneansökan. Nähä?!? Där är vi nu.

Idag fick vi besked att vi behöver byta fjäderben på bilen..för tredje gången på två år. Vet inte om någon minns att bärgaren tappade våran bil efter att fjäderbenet gick sönder sist. Verkstaden satte in ett begagnat fjäderben och bilen har klonkat och bonkat sen vi fick hem den i jan -23. Nu låter den inte alls bra och ja.. det behöver bytas. Nu såhär i efterhand skulle vi åkte tillbaka med den till verkstaden direkt.

Visst kan det vara värre, mycket värre. Men när ska det vända så vi får lite tur någon gång?

Dessutom ringde förskolan och berättade att min son blivit nertryckt i golvet av ett annat barn på förskolan så en anmälan är gjord av dom. Jag som redan innan inte känt mig riktigt bekväm att lämna honom där känner mig nu väldigt tveksam.

Ska vara tydlig med att hans förskola är jätte bra. Hans pedagoger är fantastiska men barngruppen är stor med många vilda små pojkar och många viljor. Min tveksamhet att lämna honom där har aldrig varit pga förskolan i sig utan mest känslomässiga skäl.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka