2 månader tog det..

tindra

Trådstartare
men igår var mamma katt framme på mattan (hon kommer ut om kvällarna, tvättar sig, äter går på låda osv men håller koll på mig) och jag satt och kollade på tv..

och istället för vanliga rutinen sätter hon sig och börjar tassa på en låtsas mus.. först lite försiktigt men tillslut ligger hon på rygg och brottas med leksaken..

bara så underbart att se henne göra det med mig här inne, jag tvivlar inte på att hon leker med småttingarna om nätterna.. men med mamma katt går allt så mycket långsammare.. henne är det framsteg vecka för vecka eller mer, medans småttingarna gör framsteg dag för dag.

blir så glad :bump:

Sv: 2 månader tog det..

Har nog missat nån tråd men jag gissar att du har vildkatter hemma;)

Känner igen lyckan när dom gör framsteg, min skrutta har bott här i ett år snart men stannat upp lite i sina framsteg, hon är framme jämt när hon är vaken och pratar med mig och så men man får fortfarande inte klappa henne mer än vid ytterst sällsynta tillfällen.

Sv: 2 månader tog det..

vildkissar ja :) det tar ju sin lilla tid för mamma liten men frammåt går det :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 966
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: hoppsann
·
Övr. Katt Sedan en vecka har jag en inneboende i stallet. Ett stycke katt som aldrig tidigare synts till i byn och inte tillhör någon av de andra...
43 44 45
Svar
881
· Visningar
80 131
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 490
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama