15-årig ryska dog under terrängritt

Sv: 15-årig ryska dog under terrängritt

Så tragiskt!
Stackars tjej, att dö så ung, hennes familj kan inte ha det lätt nu...
Jag var alltid lite orolig när min syster också tränade och tävlade fälttävlan, när hon var 15 år.

Men fy :( Så hemskt... :cry:

Himla tragiskt, såg detta tidigare på en sida (LÄNK), läskigt att en olycka händer så lätt :crazy:

Dessutom fortsatt filma efter att hon trillat av.. kändes nästan som att dom hoppades på att nått skulle hända. Trillade någon av en häst när jag filmade hade jag släppt kameran ögonblickligen. Speciellt när det är terrängen man filmar.. och som sagt stackars familj..

Fy, riktigt hemskt. Hade hela livet framför sig och så händer en olycka såhär. Tankarna går ju till hennes familj...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hästen Bob The Builder föll på hinder nummer 15. Strax efter att terrängritten avslutats kom beskedet att hästen brutit benet och att...
Svar
0
· Visningar
776
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vid 17-tiden på lördagen krockade en bilist med en häst i närheten av Nästvattnet, väster om Kramfors. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
383
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En tragisk olycka inträffade under en ridtävling i Frankrike under lördagen. Den 29-årige ryttaren Maxime Debost föll av sin häst efter...
Svar
0
· Visningar
841
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En 15-årig flicka fördes allvarligt skadad till Mälarsjukhuset i Eskilstuna tidigt igår kväll, sedan hästen hon red på skenat och blivit...
Svar
0
· Visningar
682
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama