prinsessfeminist
Trådstartare
Loggade in ikväll, första gången på ganska länge, men ändå... Så ser jag en liten röd markering för "notiser" och undrar såklart vad det an vara. Jag som inte hittat på något särskilt på Buke på bra länge.
Jag höll på att svimma - en liten notering som konstaterar att jag haft mitt användarkonto i 14 år. Det är en hel evighet!
Var tog tiden vägen? Och vad mycket som hänt i livet sedan dess!
Jag blev riktigt bedrövad och närmast chockerad.
Det här med nostalgi och tillbakablick är verkligen inte min grej och jag får nästan ångest. Usch, jag vill inte veta att tiden går så fort.
Vad säger ni andra "tonåringar" på Buke? Ofattbart länge att ha samma konto på ett och samma gamla forum. Blir ni upplyfta av denna information, eller deppiga?
Jag höll på att svimma - en liten notering som konstaterar att jag haft mitt användarkonto i 14 år. Det är en hel evighet!
Var tog tiden vägen? Och vad mycket som hänt i livet sedan dess!
Jag blev riktigt bedrövad och närmast chockerad.
Det här med nostalgi och tillbakablick är verkligen inte min grej och jag får nästan ångest. Usch, jag vill inte veta att tiden går så fort.
Vad säger ni andra "tonåringar" på Buke? Ofattbart länge att ha samma konto på ett och samma gamla forum. Blir ni upplyfta av denna information, eller deppiga?