Du kan inte låna ut henne till någon som vill avla då? Med tanke på hur fin avkomman är? Min kompis sto är inte lika fint som ditt och hon hade flera som ville låna henne, både till avel och embryotransfer,,,@myfairlady91 härligt, stort grattis!
Jag håller på att slita mitt hår gällande min häst.Efter förra veckan panik med sadeltvång skulle min stallägare/beridare rida i lördags. Hon kom inte ens upp på hästen.
Känns så jävla misslyckat efter allt att jag nu verkligen inser att de är lika bra att lägga ner. Nu vet jag bara inte vad jag ska göra med hästen. Betäcka är absolut ett alternativ, men jag vill egentligen inte ha ett föl/unghäst och här i Sthlm kostar de ju nästan lika mkt att ha ett avelsto på ett vettigt ställe som att stå uppstallad. Tankarna snurrar....
*KL* jag ska lägga om planen för mig och C. Jag har varit noga med att variera arbetet varje dag så att det är bommar, dressyr, uteritt och töm blandat. Nu kommer jag lägga båda dressyrpassen hemma dagarna efter varandra så jag slipper börja om från noll varje gång. Kändes verkligen bättre igår än i förrgår. Nu får han en lugn dag idag och sen är det träning i morgon, tror jag.