@sassiball Honom hade jag ju bakom kameran
!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin Alltså hur härlig ser inte din Ruta ut! Det är lite kul att se filmer på er för utifrån vad du beskriver så ser det sååå mycket bättre ut!
Jättefina bilder för att vara på en Finlandsfärja....Tränade för Paulinda i helgen. Gick okej. Vi har lite problem med galoppen just nu, tänk Finlandsfärja, så vi jobbade mycket med det. Var både jobbigt för att det var svårt och varmt.
Idag hade någon i stallet lämnat henne själv i hagen så hon sprang när jag kom. Blödde näsblod och hade fått ett litet sår på ena benet. Blir så jävla trött. Hur svårt kan det vara?
![]()
Jag vill också ha regn. Caspians hage är lite mer lik en öken på vissa ställen. Och än värre är det i hagarna där de går flera. Egentligen öppnar vi upp de avspärrade delarna i hagen om två veckor, för att det gräset ska ha hunnit växa till sig lite. Men tror faktiskt inte att det blir så, det är alldeles för dålig tillväxt som det ser ut nu, åtminstone i hagar där det gått grabbar. Stonas hagar är jättefina.Red Barb i regn igår, dammfritt och bra. Provade ett byte åt varje håll och de är fina på hjälpen, men jag kan inte för mitt liv känna om jag har med mig bak eller inte. Troligen är att bak inte är med. Men ja ja, det kommer med mer samling och stampigare galopp. Nu såsade jag bara runt i en arbetsgalopp utan varken tryck eller krav. Har iaf anmält till en MsvB2 17 juni och jag tror faktiskt att vi kommer till start också. Tycker att programmet överlag är lättare än MsvC-programmen, men med byten då. Lär rida på 55% men jaja, då har jag provat och vet vad som måste bli bättre.