Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni va så fina i går, kul att se. Jag är dock fortfarande lite i chock över@mackan @sorbifolia @Novalisa
Tack för fina ord!
Idag har jag köpt en ny tävlingskavaj från Cavalleri Toscana. Har spanat på den sen i somras men tyckt att 5000kr är för mycket. Idag fick jag den för 50% och då var valet lätt. Marinblå med detaljer med sidenband. Kort med dubbel sprund bak, alltså en hoppkavaj egentligen. Jag har ju dvärgben så det är bara bra för mig
Bestämde mig för att aktivera höger ben lite mer och det var INTE populärtklart det blir konstigt när hon är van att benet bara hänger där och helt plötsligt är det aktivt
Nåväl hon får lära sig helt enkelt, eller så glömmer jag bort det om några dagar.
@Novali01 Vi tränade ju i helgen på en privat anläggning och ägaren till gården tyckte att man skulle släppa allt man har för händerna och plocka upp bajset direkt om hästen bajsade. Nästan så man skulle sitta av och plocka upp. Det fick vi alla veta.
Sådär är det på den lilla ridskolan vi har som granne, där tvärnitar alla och hoppar av bums när hästen lyfter på svansen!@Novali01 Vi tränade ju i helgen på en privat anläggning och ägaren till gården tyckte att man skulle släppa allt man har för händerna och plocka upp bajset direkt om hästen bajsade. Nästan så man skulle sitta av och plocka upp. Det fick vi alla veta.
@Kirre Nu har jag ju ändå tagit det ganska lugnt? Inte haft häst på heltid på hela vintern, bara ridit 1-2 dagar i veckorna och på helgen.
Det är ju ett väldigt påfrestande yrke du har, vad jag har förstått. Finns ingen möjlighet att gå ner lite i tid, en period bara ?Du är en kämpe, vad jag kan utläsa av dina inlägg.
Och med bäst menar jag att man lägger ned sin själ i det, man måste inte satsa på OS.![]()