Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattade vad @Shudde menade. Tyckte inte det var så lurigt.
Ja vad olika man kan uppfatta /läsa text osv .blir jättesvårt inte sällan på sociala media eftersom text som sagt uppfattas så olika av många anledningar
![]()
Mina hästar går nog fram rakt sas hyfsat av sig själva. Främst 06:an. Bellona kan vara mer i fokus på annat utan att för den sakens skull vara skvättig.
Loppan 06:an gick jag ju ut på promenad rätt mycket med som bebis. Vet inte om jag tror det spelar in men hoppas det då jag behöver motivation att göra samma med fölungen.
Igår red jag ut med en väninna. Hon tycker så mycket om Bellona. Duktig och så vidare men lite ringrostig.
Men idag får hästarna stå. Tappsko på fram nu och dessutom blötsnö..
Blev mindre ridning än jag önskar denna veckan, tyvärr.
Tänker som så @Marvin att din Rut säkert blir bättre på att hålla raka spåret ju mer du har ridit. Ni har ju faktiskt inte känt varandra så länge.
Vi har haft halsfluss här och det hela kulminerade med att maken fick en halsböld och yngsta flickan fick svinkoppor... det är samma bakterie.
Doktorn skyllde på marsvinen så nu måste jag göra av med demTycker det är lite tråkigt, trevliga små djur. Tyvärr är de inte så tama, gillar inte att man håller dem så vi får väl se hur det går med att hitta nytt hem.
På tal om 07 or...
Vi har haft halsfluss här och det hela kulminerade med att maken fick en halsböld och yngsta flickan fick svinkoppor... det är samma bakterie.
Doktorn skyllde på marsvinen så nu måste jag göra av med demTycker det är lite tråkigt, trevliga små djur. Tyvärr är de inte så tama, gillar inte att man håller dem så vi får väl se hur det går med att hitta nytt hem.
På tal om 07 or...
Så tänker jag med, men han sa att det berodde på dem och mitt ord väger inte lik tungt som doktorns tyvärr.Eh, va?![]()
@Habina Jag ska försöka hitta ett hem till dem, det löser sig. Tror inte de trivs i stall? det är ju så ensamt där, ingen som pratar med dem.