Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hej. Kan man ge Baytril vet. 15mg, 1 tabl. dag i 10 dgr, till en 4kilos katt för att bota urinvägsinfektion? Tacksam för snabbt svar.
Svar
5
· Visningar
1 932
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Våra katter har börjat att klösa på tapeterna! :mad: Vi flyttade i december och fick nytapelserat i vardagsrummet. Vi har möblerat med...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt Va inne med min katt för kastration idag. Katten blev uppskuren och så men kastrationen genomfördes ej. Ändå fick jag betala maxsumma... 2
Svar
22
· Visningar
1 733
Senast: martha
·
G
Övr. Katt Kom att tänka på det här med ålder nu. Har hört att ras och ålder hänger ihop, vilket kanske inte är något speciellt i sig, men hur...
Svar
18
· Visningar
3 468
Senast: Nillizan
·
Övr. Katt Jag och pojkvännen funderar starkt på att skaffa katt nu till sommaren, och självklart har jag tusen frågor, trots att jag är uppväxt...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur gör ni när ni åker buss/tåg med era katter. Har mina föräldrar ca 3 timmars tåg/bussresa bort och vill ju ta med katten när jag åker...
Svar
10
· Visningar
2 429
Senast: Paddington
·
H
Övr. Katt Vill se söta o busiga bilder på era kissekatter!! Bilder där det leks, sovs, busas m.m. Här kommer mina bidrag: Morris som leker... 2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: Pyrusan
·
M
Övr. Katt De är endast 14 dagar men killarna väger 340 gram och tjejen 290 gram, de ser löjligt stora ut när de ligger och diar :crazy: Har nån...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: Hera
·
Övr. Katt 1. Pick up cat and cradle it in the crook of your left arm as if holding a baby. Position right forefinger and thumb on either side...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Våran Misse har på sistone börjat gräva i en blomkruka när vi inte är hemma. :mad: Finns det något sätt man kan hindra/avskräcka henne...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Icka
·
Övr. Katt Blev riktigt arg i söndags då jag slår upp Aftonbladet och ser en helsidesannons för Alvedon. I reklamen finns en bild på en katt som...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt är popcorn farligt för katten? ibland har det hänt att jag gett min katt små bitar av mitt popcorn hon har inget problem som jag märkt...
Svar
1
· Visningar
7 488
Senast: Tassa
·
Övr. Katt Ska ev ta hand om en katthane (kastrerad) på 10 år från en familj som inte kan ha den kvar pga olika anledningar. JAg har inte haft katt...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: Tassa
·
Övr. Katt Min katt fick sin första kull i natt. Allt såg ut att ha gått bra men när hon reser på sig så ser jag att alla fyra kattungar har...
Svar
13
· Visningar
8 050
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hittade den här bilden på datorn som jag bara var tvungen att lägga upp här! Visste dock ej riktigt om den platsade på hund eller katt....
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag håller på att flytta men upptäckte till min fasa att dom glömt en vesäntlig del av instruktionerna till flyttlåde-bygget:smirk: Det...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Eivor
·
Övr. Katt ..även bild på Snoddas klämda ben (se tråd om förlossningskomplikationer) http://hem.bredband.net/b379975/Flis/flisan.htm
Svar
8
· Visningar
862
Senast: pippi27
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder har katten växt färdigt ungefär? Storleksmässigt och slutat vara odräglig tonåring i psyket... :devil: :D
Svar
3
· Visningar
881
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Stallkatten Simone(ej våran) har inatt fått kattungar, 5 stycken. Så otroligt söööta att man knappt kan slita sig ifrån dom. Och vi...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: palle
·
I
Övr. Katt Var och hälsade på "min" lilla bebis idag! Här är han och sina syskon 4 veckor gammla! :love: http://www.jangvik.com/totte/ 2
Svar
20
· Visningar
1 680
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka