Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (NV) En 70-årig man utanför Skellefteå dömdes på onsdagen vid Skellefteå tingsrätt för brott mot djurskyddslagen...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) För en vecka sedan blev Knockout Rose felaktigt struken av arrangörerna på Solvalla. I kväll tog han en skön revansch...
Svar
0
· Visningar
620
·
Hästnyheter (UNT) 20 nya boxar har invigts vid Ultuna. Det innebär att Universitetsdjursjukhuset vid SLU har 46 platser för hästar och därmed kan...
Svar
0
· Visningar
956
·
Hästnyheter (Ridsport) Räddningstjänst och veterinär fick på onsdagsmorgonen rycka ut för att hjälpa en häst som fått båda frambenen över bommen i...
Svar
0
· Visningar
750
·
Hästnyheter (Newsdesk) I superligans andra omgång testar förbundskapten Maria Gretzer fyra av de ryttare som är påtänkta till OS i augusti...
Svar
0
· Visningar
648
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Under Elitloppshelgen körs det hela 35 lopp. Här är godbitarna du inte får missa. Trav365:s Patrik Fernlund ger er...
Svar
0
· Visningar
527
·
Hästnyheter (Travnet) Strukturerad och lugn är ord man kommer att tänka på då man träffar Solvallas sportchef. Snäll ett annat...
Svar
0
· Visningar
639
·
Hästnyheter (allehanda) - Jobba Faksen! Spring då gubben! Jobba! Mona Melander hoppar och skriker så högt att rösten bryts. Och Myllarfaks kanske...
Svar
0
· Visningar
833
·
Hästnyheter (Travnet) Patrik Södervall går sina egna vägar med Red Chili Pirat. Och när hans motståndare stångats tufft i Olympiatravet, Oslo Grand...
Svar
0
· Visningar
683
·
Hästnyheter (NA) Det kallas natural horsemanship, och är en metod för hantera hästar som från början lärts ut – av hästar...
Svar
0
· Visningar
658
·
Hästnyheter (NSK) Det var inte bara det att han kom, sågs och med sin seger tangerade Legolas rekord om 19 raka segrar från debuten. Fantastiske...
Svar
0
· Visningar
657
·
Hästnyheter (Metro) Nu har alla Min Häst-läsare chansen att bli en seriefigur i tidningen. I det nya numret av Min Häst kan man tävla om en plats i...
Svar
0
· Visningar
682
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Hon är skötaren som har sin Elitloppshäst närmast. Malin Boman har Giant Diablos namn tatuerat i nacken. – Det var en...
Svar
0
· Visningar
630
·
Hästnyheter (KP) Återbuden. Det är den stora snackisen inför Elitloppet i helgen. Men sportchefen Mattias Stenby hävdar ändå: - Vi har Europas...
Svar
0
· Visningar
585
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Han är en av landets rikaste personer. På söndag kan en Elitloppsseger göra honom ännu rikare. – Jag hoppas min Going...
Svar
0
· Visningar
588
·
Hästnyheter (HN) Hallands ridgymnasium vill utöka sin verksamhet på tre nya orter. Friskolan satsar nu på att bli Sveriges främsta ridgymnasium...
Svar
0
· Visningar
734
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Vi brukar gnälla på att det är för få *utlänningar. 2008 års Elitloppet är raka mot*satsen. Svenskarna är mest med som...
Svar
0
· Visningar
579
·
Hästnyheter (GD) Får man för sig att man vill rida på en häst i Indien kan man hamna på ett ställe som heter Matheran, strax inåt landet från...
Svar
0
· Visningar
631
·
Hästnyheter (Travronden) Duenna, ett av endast två ston som vunnit Hambletonian under de senaste 40 åren, är död...
Svar
0
· Visningar
593
·
Hästnyheter (ÖP) Travchefen Jan Quicklund ställer sig helt bakom banchefen Jan Roar Aune. - Jag har hundra procent förtroende för Jan Roar, säger...
Svar
0
· Visningar
721
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur