Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Häst massag utbildiningen altså.
En super dum fråga men.. är det många redovisningar och sånt på kursen.
Skulle verkligen vilja plugga...
Hästmänniskan
Min bästa vän har varit och kollat och provridit en häst.
Han är en valack, engelskt fullblod. Född 94.
Han är utbildad LA dressyr, LD...
Hästmänniskan
Jag har en del hagar som jag har tänkt att ta in sommarhästar nu till sommaren 2004. Men har ingen aning vad sommarbete kostar! :D Vill...
Hästmänniskan
Är det något man kan använda i stall (inte överdrivet mycket och kanske inte så att hästarna kommer åt att gnaga på det) eller hör det...
Hästmänniskan
D-ponny
Sto
Okänd härstammning
Tävlat LA med placeringar (hoppning)
Utbildad kanske LB-LA nånting dressyr
Riktig liten hoppkanon :p
Född...
Hästmänniskan
Nu är det så här att min fade rhar fått en ålderskriv vilket innnebär att han är helt inne på att ta familjen och alla djuren och flytta...
Hästmänniskan
kan någon hjlpa mej att räkna ut hur mkt det skulle kosta med ett halvblod som rids5-6ggr/vecka och som står i privatstall, alltså inga...
Hästmänniskan
Jag har precis fått konstaterat att min lilla valp har foderallergi :(. Vi vill behålla honom, då vi älskar den lille plutten. Jag ska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.