Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej
Jag planerar att ta en häst på foder och letar nu efter rätt häst. Jag har en egen häst sedan tidigare som jag är petnoga med kring...
Hästmänniskan
Hej alla hästintresserade, jag är okunnig om hästar och behöver er hjälp.
Jag har träffat en fantastiskt tjej som har ett stort intresse...
Ekonomi & Juridik
Få har väl missat att försäkringsbolagen har börjat ifrågasätta de ökade kostnaderna för veterinärvård, framför allt har två stora...
Ekonomi & Juridik
Ska precis lägga handpenning på en häst och funderar lite på vad som ska vara med på "kvittot".
Min tanke är typ att hanpennign har...
Hästmänniskan
Jag är ny här, men läst ett tag, kanske ligger tråden fel?. Hursomhelst så letar jag häst och har hittat en i mitt tycke fin unghäst, 3...
Ekonomi & Juridik
Vi är många som köper begagnat på hästnet osv. Men hur agerar ni om ni köpt något som ni, när ni får varan, anar är stöldgods? För OM...
Hästmänniskan
Jag har alltid jobbat natt eller skift, sällan/aldrig raka veckor och 8-17. Kommer jobba så framöver (med viss flex - tror jag och vill...
Hästmänniskan
Jag har tillsammans med min mamma funderat på att köpa en P.R.E direkt från Spanien, men hur gör man egentligen? Tar man kontakt med en...
Hästmänniskan
- Och var lägger jag nu denna tråd då? :confused: Moderatorn får gärna flytta! -
Satt och tänkte på "hästar från förr" nu. Kom särskilt...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.