Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om man köper en vara begagnad, får den beskriven av säljaren och ställer egna frågor, och den inte visar sig vara det som är sagt. Kan...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: alfa460
·
D
Hästmänniskan !!!! vill gå på bollerup, så jag undrar om det är någom häsr som har gått eller går där, kan ni berätta lite om d???? jag undrar också...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: dreamhorse
·
Hästmänniskan Nån som har det här? Har funderat på att köpa ett sånt.
Svar
2
· Visningar
1 858
Senast: Frieser
·
Z
Hästmänniskan Jag tänkte jämföra lite vad boxhyrorna kostar runt om i landet :) Själv betalar jag 75 euro (bor i finland..) + mat. Då har jag ca 30...
2
Svar
35
· Visningar
2 791
Senast: yodi
·
S
Hästmänniskan Nya boxväggar är smaskens tycker pållen. Nån som provat pulver/färg att stryka på. Eller att plåtsko alla kanter?
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: Little_Chance
·
S
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av gammeldags kalkfärg. På Granngården tittade de bara konstigt på mig.
Svar
9
· Visningar
3 712
Senast: skogstomten
·
F
Hästmänniskan Är det någon som vet vad man har rätt till för bidrag om man skall starta eget. Bor dessutom i glesbyggd om det hjälper?? All...
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: Dainty
·
A
Hästmänniskan Vilka regler gäller när man importerar hästar (islandshäst) från Danmark. Ska det t.ex. finnas vaccinationsintyg och veterinärbesiktning...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: Moniq
·
S
Hästmänniskan Håller på och bygger om gammalt ardennerstall. Försöker bevara så mycket som möjligt av det gamla. För fönstren satt förut ribbor men...
Svar
4
· Visningar
2 087
Senast: jennyjenny
·
B
Hästmänniskan Är det någon har som har varit som praktikant på Flyinge AB? Hur var det, för och nackdelar. Utvecklas man positivt? Är det någon...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: Linduska
·
B
Hästmänniskan :bump:Är en tjej som hållt på med NH under många år och är mycket intresserad av Klaus Ferdinand Hempfling's lära. Har sökt på många...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Ska i år för första gången anv. torv till permanentbädd. Kan nämligen inte ha pållan på obegränsad tillgång till halm eftersom hon blir...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: hejzan
·
K
Hästmänniskan Jag skulle vilja veta exakt hur man bär sig åt för att anlägga en bra bädd i boxarna, för att eventuellt försöka mig på detta själv i...
2
Svar
20
· Visningar
4 646
Senast: Inte_Ung
·
C
Hästmänniskan Har en kompis som nu ska ev. göra en röntgen på hästen hon planerar att köpa. Vad kostar en röntgen ungefär? Hon vill ha röntgat båda...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Lobelia
·
B
Hästmänniskan Vi har inte skrivit papper. Men sagt att dom skulle få låna hästen i 6 mån, sen köpa om dom vill. Men dom vill inte ha den nu efter en...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan har någon av alla här gått där? var det bra? bra lärare? bra anläggning? vill veta allt!!!
Svar
2
· Visningar
986
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Hästmänniskan Min famlij o jag letar just efter en gård. Men vi tittar även på gårdar som inte har stall. Så min fråga är just, vad ligger priserna på...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Moniq
·
P
Hästmänniskan En hög person i företag A är sur på en hög person i företag B (som är lite halvt konkurrent (men bara lite halvt)att personerna är sura...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: hellas
·
Hästmänniskan Vill ha lite hjälp ang. pris på boxplats... Fin stor box i litet privatstall... Ligger ca 12km utanför liten stad i småland, bra väg...
Svar
6
· Visningar
1 208
Senast: panzy
·
F
Hästmänniskan Vad kan en sån här häst kosta? Misstänker att den är ganska dyr..Valack , 7 år , svartbrun utb MSV B dressyr och LA hoppning. 155 cm i...
Svar
6
· Visningar
1 288
Senast: Carolrita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama