Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag skall alltså gjuta nytt stallgolv i en gammal lada. Detta golv är ca 70 m2 - 1/3 är typ "stampad jordgolv", 1/3 är ganska ok betong...
Hästmänniskan
Har kollat runt lite på transport sidor men inte hittat några "hästbilar" som tar 2 hästar. Det ska finnas liten bodel och det ska vara...
Hästmänniskan
Vad betalar ni för er träning för dressyr alt. hoppning?
Nu menar jag inte någon specialkurs utan någon form av regelbunden ridning för...
Hästmänniskan
är det någon här som kan tippsa mig vart man får tag på cavalettiblocken elelr sockerbitar som de även kallas här på ridskolan? jag har...
Hästmänniskan
Imorgon börjar min prao på en djurklinik. Jag undrar lite om någon här har praoat på en djurklinik eller kanske jobbar på en sådan och...
Hästmänniskan
En kompis till mig har köpt en vara från ett företag.Fakturarn har ännu inte förfallit,då dom börjar ringa henne och fråga saker som du...
Hästmänniskan
Jag undrar vad som händer om de råkar skada någon häst när de skor och den behöver tex veterinärvård, vem står för kostnaden?? och hur...
Hästmänniskan
Jag skulle vilja veta vad ni betalar i anläggningskort per år! och om ni även har så att ni kan arbeta typ ca 30 tim och få rabbaterat...
Hundavel & Ras Haha, det är en generalisering som allt inom biologi ;) och ja, tänkte att jag skulle länka en artikel om baby schema som tillägg till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.