Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som har någon bra ritning eller bild på sin hö häck?
Jag funderar på att ge hästarna fri tillgång till hö ute i hagen, men vi har...
Hästmänniskan
Sitter i styrelsen i en ganska liten hästförening (ca 120 medlemmar). Problemet är att jag tycker att medlemmarna börjar på att bli så...
Hästmänniskan
Vårt nuvarande kontrakt löper med 2 mån. uppsägningstid.
Det står också att ändringar i kontraktet kan ske med 30 dagars varsel.
Detta...
Hästmänniskan
...finns det någon som vet hur man går till väga?
Hur går intagningen till?? Vad ska man ha i betyg??
Är det lätt att få praktikplats på...
Hästmänniskan
Hej! Arbetslös som jag är har jag mycket tid att fundera över vad man ska ta sig till. Har det senaste året varit utan häst, men har så...
Hästmänniskan
I stallet där jag står ska vi få börja betala hö:t för sig, istället för att det skall vara inräknat i stallhyran.
Dom har tänkt ta 3,60...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.