Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Behöver tips på hur jag skriver kontrakt där jag avsäger mej allt ansvar om andra hästar bryter sig in i min hage och min häst sparkar...
Svar
11
· Visningar
1 416
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Om jag ska ha en uppvisning och vill använda en låt, måste jag ha artistens/gruppens tillstånd eller måste jag betala något? Jag har ju...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: alfa460
·
C
Hästmänniskan Är det någon som har koll på en bra instruktör i tömkörning någon stans i skåne? Jag vill gärna lära mig, men vill inte riktigt...
Svar
10
· Visningar
2 954
Senast: Carolus
·
L
Hästmänniskan Jag bor i Västmanland, rätt nära gränsen till Uppland, och vill gärna få tips på var man kan köpa papperströ på bal, och vad det kan...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: farin
·
Hästmänniskan Om man vill hitta olika kurser som annordnas på ridsportsförbundets hemsida, varkattten ska man titta då?? :confused: Jag har varit...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: linneaa
·
F
Hästmänniskan Vi har ett stall på tomten, som är byggt -99 eller så, så det är riktigt nytt. Tyvärr är det inte indraget el eller vatten, men det...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Pirayan
·
F
Hästmänniskan Systern min har tagit ett fyra årigt tinker sto på prov, eventuellt senare köp om tycke uppstår. Ägaren har begärt ett pris och vi är...
Svar
15
· Visningar
7 687
Senast: Tysken
·
F
Svar
5
· Visningar
1 783
Senast: Anna_
·
A
Hästmänniskan Hej. Jag är bara lite nyfiken på vad som gäller när det handlar om godkända stall. Hur högt i tak, hur stora ska boxarna vara, hur ska...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: Ragatan
·
L
Hästmänniskan Hej, ska hyra ut min häst, dom som ska hyra henne ska köpa henne om 3 månader, då jag vill ha en liten säkerhet om dom skulle ångra sej...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: __Stilett__
·
L
Hästmänniskan Hur fungerar det med sponsring i era klubbar? På vilka olika sätt sponsar företagen er? Vad sponsrar de? Har ni tex en sponsor för...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Sparvoga
·
Hästmänniskan Finns det inte några krav på att ett veterinärintyg ska vara äkta? Dvs måste inte en veterinär intyga att det som står är sant, eller...
Svar
14
· Visningar
2 932
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Jag har precis, i onsdags sålt min häst. Köparna har haft hsten på foder i 3 månader och tycker jättemycket om honom och klarar honom...
2
Svar
26
· Visningar
2 625
Senast: _Tazty_
·
Hästmänniskan läste tråden om skadestånd om hunden i lägenheten biter någon som tar sig in utan lägenhetsinnehavarens tillstånd, och en sak fångade...
Svar
8
· Visningar
3 584
Senast: Mim
·
B
Hästmänniskan Jag har stora funderingar på att köpa häst och måste planera ekonomin lite. Skulle gärna vilja veta vad ni betalar för er havre...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Idka
·
G
Hästmänniskan vara medlem i fler än en klubb ? man kan ju bara tävla för en , men att vara medlem :confused:
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: LIA
·
A
Hästmänniskan Första kylan är här och det är redan svinkallt inne i stallet när hästarna ska in på kvällen... :mad: Vad har ni för värmekällor i era...
Svar
17
· Visningar
3 096
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Bokföringsfråga - \"skatteplanering\" Håller på att försöka sälja lite hästar. Två av dem är utlånade på foder och fodervärden har...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Mike
·
W
Hästmänniskan Hur gör ni med bet. av skatt..? om man föder upp i liten skala, har bara ett par ston. Måste man ha firma för att bet. rätt skatt eller...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 383
Senast: Francess
·
M
Hästmänniskan Hej! skulle nån vilja berätta lite mer om detta?? :confused: ha de fiint!
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: angelaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama