Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Nu har vi fått nog! Alla i närheten tycker visst att våra marker är traktens hundrastningsställe nr. 1. Detta är väl OK. men problemet...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 732
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Räknas lördag som vardag? Idag (lördag) när jag skulle parkera läste jag på P-skylten ovanför automaten: Vardagar: 20kr /timme Övrig...
Svar
12
· Visningar
2 410
Senast: Boj
·
Hästmänniskan funkar det bra? båtlack borde man väl med fördel kunna använda till tex. boxväggar o dyl. då det är hållbarare än vanlig lack? vad har...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: Pooh
·
C
Hästmänniskan Hur kan man få tag på en praktikplats inom trav i tyskland? Dottern utbildar sig till travtränare och tyckte att det kunda vara...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Madelene
·
L
Hästmänniskan Hej, jag letar info om equiteraput utbildningen som ligger i Eskilstuna eller Katrineholm, den skulle flytta vad jag hörde, men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: Madelene
·
M
Hästmänniskan Hinner inte med min häst som jag vill längre. Funderar på att låna ut honm på foder, dels för att slippa all kostnad, dels för att det...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Millz
·
Hästmänniskan Hur utbildar man sig till instruktör i centrerad ridning? :confused:
Svar
7
· Visningar
2 476
Senast: snaddra
·
C
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst på onsdag och ringde nu till Granngården för att kolla så de säkert har köpekontrakt. Men nej, det har de slutat...
Svar
13
· Visningar
1 556
Senast: Aria
·
H
Hästmänniskan Är det ngn som vet på ett ungefär vad de tar på klinik för att kontrollera tänderna? Ska med hästen till klinik för hältundersökning men...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: suisyola
·
J
Hästmänniskan Är här någon som kan det här med vall bra? Har en gård med ca 4 ha gammal åker som idag används som betesmark. Hade tänkt att så in egen...
Svar
6
· Visningar
1 398
Hästmänniskan När man "harvar" upp (heter det så? :confused:) ridplanen, är det en speciell maskin man kopplar till traktorn, eller är det en likadan...
Svar
7
· Visningar
1 578
N
Hästmänniskan Någon som har någon lösning på hur man kan bli av med is i hagen? Just nu är det blankis överallt :(
Svar
13
· Visningar
2 825
Senast: Fifflan
·
L
Hästmänniskan Jag har för mig att man måste ha årsmöte innan en viss tidpunkt på året ? Har jag hört fel ? Om inte när är sista datum för årsmöte ?
Svar
3
· Visningar
845
Senast: lyckorna
·
Hästmänniskan stallet kommer vara stängt from den 1juni -31 aug.Hon har inget eget sommarbete att erbjuda. Har hon rätt att kräva kallhyra för dom...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Har US några aktiviteter hos er? Vaddå? Här har vi mest Påskshow, en gång per år då. Brukar hållas vid varje långfredag varje år. Sedan...
Svar
11
· Visningar
2 374
Senast: trasdokka
·
S
Hästmänniskan Har bestämt mig för att återigen skaffa häst igen. Jag vill först ha hästen på foder i ett antal månader, och om allt stämmer sedan köpa...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Hej. Jag undrar vad för försäkring ni har på era ponnier som används till hobby körning/ridning och avel? :confused:
Svar
3
· Visningar
850
Senast: lil-sis
·
C
Hästmänniskan Jag håller på och skaffar medryttare på min häst till minst två dagar i veckan. Det medryttaren får/ska göra är: Mocka, lägga in...
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Jag har muntligen hyrt ut en stallplats i föreningen ena kollektivstall. Vi håller på och tar fram nya avtal, men de är inte riktigt...
Svar
11
· Visningar
1 443
Senast: Xeline
·
L
Hästmänniskan Köpte ett elagregat och det står att det ska kopplas in med ett spett i jorden. Det står att det måste vara 1 meter ned i backen, men...
Svar
3
· Visningar
1 339
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama